«جان بولتون» در صدر پرفروش‌های نیویورک تایمز-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

«جان بولتون» در صدر پرفروش‌های نیویورک تایمز

فهرست پرفروش‌های هفتگی نشریه نیویورک‌تایمز درحالی منتشر شده که کتاب جنجالی «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی ایالات‌ متحده در صدر فهرست کتاب‌های غیرداستانی دیده می‌شود.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۹ - ۳۰ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 20
کد خبر: ۵۱۴۶۱

به گزارش راهبرد معاصر، «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا کتابی را با عنوان «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» درباره دوران مسئولیتش در دولت ترامپ به رغم تلاش‌ رئیس جمهوری آمریکا برای جلوگیری از انتشار این کتاب، از تاریخ بیست و سوم ژوئن روانه بازار کرد.

 

این کتاب به رویدادهای پشت ‌پرده کاخ سفید در دوران ترامپ می‌پردازد و برخی رفتارها، سیاست‌ها و اشتباهات او در آن شرح داده شده است.

 

اکنون با گذشت سه هفته از حضور «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» در پرفروش‌های غیرداستانی نشریه نیویورک‌تایمز، این اثر در رتبه نخست دیده می‌شود.

 

«چطور یک ضدنژادپرست باشیم» نوشته «ایبرام ایکس کندی»، «من و برتری سفید» نوشته «لیلا سعد»، «کنترل‌نشده» نوشته «گلنون دویل» و «جداشده» نوشته «جیکوب سوبروف» در رتبه‌های بعدی فهرست آثار غیرداستانی بخش جلد سخت قرار دارند.

 

در بخش داستانی نیز رمان «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته «دلیا اوئنز»، «نیمه محوشونده» نوشته «بریت بنت»، «۲۸ تابستان» نوشته «الین هیلدربرند»، «تلاش زیبای احمقانه» نوشته «هانک گرین» و «کامینو» نوشته «جان گریشام» به ترتیب در رتبه‌های نخست تا پنجم قرار دارند.

 

منبع:همشهری

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار